sobota 9. prosince 2017

Vánoční balanční cvičení

Tenhle nápad je převzatý ze stránky The inspired treehouse, konkrétně z https://theinspiredtreehouse.com/christmas-activities-balance/.

Na zem stačí nalepit pásky ve tvaru vánočního stromečku.
Po třídě (místnosti) pak položit velké papírové ozdoby.

Děti pak "zdobí" stromečky tím, že jdou po větvích a na konec každé větve dají jednu ozdobu.

5 komentářů:

  1. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat
  2. must say that overall I am really impressed with this blog. It is easy to see that you are passionate about your writing. If only I had your writing ability I look forward to more updates and will be returning.



    Evoseedbox

    OdpovědětVymazat
  3. Hey! Great post I just came across, your blog and I love it!
    I really enjoyed to read that all i will always follow You thanks for the great article.

    Seedbox

    OdpovědětVymazat
  4. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat